onsdag 17 mars 2010

Snart 29

På lördag smäller det - jag fyller hela 29 år! Vet inte om just det är något att fira, men allt som kan firas bör firas.

På fredag kväll kommer mamma och pappa på besök. Förutom födelsedagsmiddag ska besöket förhoppningsvis resultera i en utökad garderob - en bra födelsedagspresent, om någon!

Kvällen kommer sedan att firas med E och S, som gett mig direktiv om att infinna mig på specificerad plats och bära någonting rosa. Jag kanske inte saknar rosa plagg hemma. Men jag tyckte faktiskt att jag saknade något rosa för det här tillfället. Eller, när jag såg en rosa klänning med randig struktur (lite som Elins Vera Wang-klänning som hon bar när hon begick sitt livs misstag och gifte sig med Tiger. En sådan ska jag också ha. Vera Wang, alltså. Inte Tiger) när jag strosade på H&M så tyckte jag att den var det rosa plagget för den här tillfället.

Jag försökte få den på Miranda, men Miranda är för tjock för min nya klänning (läs: hon har för stora bröst), så den får hänga lite framför henne i stället.

1 kommentar:

A sa...

Klart att garderoben ska utökas, både med rosa plagg o andra :) Kanske även med nya skor o handväskor :)
Jag är jätte nyfiken va E och S har hittat på för lördagen. Har du inte fått nån mer hint än att du ska ha nåt rosa på dig??? :)
Det skulle ju kunna varit nåt med schlager men finalen har ju redan varit :)