lördag 2 oktober 2010

Handskar

Hemma efter en mycket god och trevlig middag hos min kollega Ingrid, som snart ska åka tillbaka till Tysklandskontoret efter drygt två år i Stockholm. Därefter drinks på Lokal och uppslutning av fler kollegor.

Sist jag var på Lokal var i april och då lyckades jag supa bort mina handskar. Varför kan man aldrig supa till sig saker i stället? Typ ett par handskar. Det hade suttit bra i kväll när det börjar bli kallt ute och allt. Men nej, jag får vackert gå och köpa mig ett par (eller flera), som jag snart kommer slarva bort. Igen.

1 kommentar:

Olof sa...

Imponerande att du kunde producera ett blogginlägg 02:59 utan ett enda stavfel efter en utekväll. Det skulle minsann inte jag ha klarat av efter kvällen igår! Inte en chans! Det där med att supa till sig saker istället för att supa bort går faktiskt också.... =) På tal om handskar så köpte jag ett par nya perverst sköna kolafärgade skinnhandskar idag!

Tack för en trevlig kväll by the way! Jag tror bestämt att jag måste lära flygande Figge att bli lite bättre på "personal branding" ;)

/Olof