fredag 4 juli 2014

Bargemonminnen

Till tonerna av Francis Poulencs Messe en sol majeur drar jag mig till minnes hur jag för en vecka sedan åt middag och drack rödvin under linden i slottsträdgården i Bargemon.

Vi kör ett kollage. Det är ju så trevligt.

Packningen var som alltid under kontroll // Väl framme i Nice blev jag och Ch upphämtade av vårt manliga resesällskap som anlänt tidigare och fixat med hyrbil. De fick även äran att köra samt agera kartläsare. Det här med könsroller är inte bara dåligt // SopranLoungen var givetvis med // Matrummet // Förutom sång så hann vi även med lite strand. Jag mår en aning dåligt när jag ser hur sandiga mina fötter var... // ... som väl var så kunde mitt portabla fotbad muntra upp fossingarna // Vår konsert marknadsfördes på ett framgångsrikt sätt - antalet konsertbesökare uppgick till drygt hundra pers! // Uppladdning i kyrkan innan konserten // Åsså en gruppbild efter genomfört verk

Inga kommentarer: