tisdag 11 augusti 2009

Madde är förlovad!

Åh, en till kunglig förlovning! Nästa år kommer präglas av fest, champagne och prinsessklänningar med alla dessa bröllop!

Var dock lite svårt att följa rapporteringen i dag, i och med att jag ju numera är förvärvsarbetare. Faktum är att två kvinnliga kollegor, för tillfället klistrade framför expressen.se, upplyste mig om nyheten direkt när jag kom till jobbet i morse. Det är verkligen viktigt med sympatiska kollegor!

S försedde mig med sms-rapporter om det allra viktigaste, men annars är det först nu jag kunnat ta del av alla analyser om ring, bröllopsdag, bröllopsklänning... Har precis tittat på ett klipp från pressträffen. Måste säga att Madde blivit bättre på att uttrycka sig. Sist jag såg en intervju med prinsessan var när hon kommenterade sin kandidatuppsats om det relativt lilla slottet Solliden, och förklarade att slottet gav känslan av en "vanlig villa"...

Nåväl, vacker som en dag är lillsessan, men vad var det för trasa hon hängt på sig?? Victorias sidenklänning från Pär Engsheden (han tömde tydligen hela Stockholm på det blålila sidentyget strax innan eklateringen; en spekulant som blev utan tyg var visst Charlott Axenström...) slår det beiga skynket med hästlängder!

Men jag litar på Madde, hon brukar ha bra smak. Brudklänningen kommer bli en hit!

Inga kommentarer: