lördag 25 februari 2012

Morgondagens outfit

Nummer 4440 kommer bära nedanstående outfit i morgon. Mer än lovligt nervös har jag nu mellanlandat i Öret och ska tillsammans med Marbe och Pelle ta mig vidare till Mora. Där blir det lyxig sovsal till morgondagen, som kommer börja okristligt tidigt.

Jag har försökt tona ned det här projektet på jobbet för att slippa få frågor om hur det har gått. Får jag åka skämsbussen från Smågan (och oddsen för det är betydligt lägre än oddsen för att den nya prinsessan skulle heta Estelle) vill jag helst ligga lite lågt. Den idén gick fullständigt i stöpet när jag lyckades glömma mitt startbevis i skrivaren på jobbet... Nåväl, det får jag väl leva med i så fall.

3 kommentarer:

AK sa...

Är oddsen lägre eller högre?

Mn sa...

Vi kommer stå och heja to the bitter end

MiaLotta sa...

Nu ska inte du vara nosig, jag skrev fel. Har ändrat nu...