fredag 9 augusti 2013

Vardag

Det verkar som om hösten kom till Stockholm just i dag när jag började jobba igen. Det känns bra att vara tillbaka i kontorsstolen. I vanlig ordning inleder jag med en kortvecka lite innan majoriteten av kollegorna återvänder. Jag gillar att kunna gå igenom mejl och uppdatera mig i lugn och ro, och dessutom känna att helgen inte är så långt borta.

Ett par sommarminnen dröjer sig ändock kvar:

Rosa fatet ute på äventyr // Benen blir fulla med spring // Allsång på Skansen - inte mindre än två gånger faktiskt! // Drinkar // Den franska manikyren är fortfarande på sommarlov // Få förunnat att kunna sova så stilfullt (förstår inte ens hur jag kunde få för mig att lägga mig över två säten... Nog för det var lite folk på tåget, men ändå...) // Soliga dagar // Regniga dagar // Örets senaste konst(ig)satsning

Inga kommentarer: