torsdag 10 december 2009

Tillbaks

Jag har överlevt London, har bara inte hunnit hänga framför datorn tillräckligt mycket för att blogga.

Jag anlände till London med trött uppsyn, internationell utstrålning (ja, uppenbarligen, stewarden talade engelska med mig under hela ditresan... en aning lustigt med tanke på att jag svarade på svenska...) och en välfylld resväska som innehöll allt utom undertröjor (varför vistelsens första dag tillbringades iklädd pyjamaströja och kofta).

Det blev gingerbread latte på Starbucks (jätteäcklig faktiskt, precis som sött kaffe är, men man måste ju smaka ändå), shopping på Oxford street och sedan ett besök ut på landet för att hälsa på K:s häst Al Ifa. I söndags var vi dessutom lite turistiga och besökte ett nyöppnat shoppingcenter (ja, men det måste väl kunna räknas som turistattraktion?).

Men hjälp, nu måste jag ju bevaka nobelfesten!

1 kommentar:

Anette sa...

Jag väntar på kommentarer om alla klänningar :)