lördag 5 mars 2011

Guys' night out

Det har varit något av en herrafton - ja, med undantag för mig själv då. Direkt efter jobbet blev det en kopp te och sedan ett glas vin med TT. Därefter skulle han hem och titta på någon brottnings-killar-pucklar-på-varandra-gala tillsammans med två andra killar och även jag var välkommen att haka på. Jag avstod. I stället drog jag till mina kollegor Olof, Omid och Andreas för att pimpla vin hos Pontus. Efter att ha skvallrat om veckans snackisar landade jag och Olof på Restaurang 1900, där en utmärkt entrecôte avnjöts medan livets väsentligheter avhandlades.

Nu är jag dock hemma och sova, men inser att jag huserar i en synnerligen stökig lägenhet. Tur att jag bjudit hit S och E på middag i morgon, så att jag på något sätt tvingas röja upp...


1 kommentar:

A sa...

Tur att grabbarna kan underhålla dig eftersom jag är borta, hehe :)