onsdag 9 mars 2011

Pass, pesetas...

Det ska visst bli snö i veckan. Som om jag bryr mig! Ha! I morgon kväll bär det av till London och på fredag till Gran Canaria. Åh, vad jag längtar!

Det som är trist med att resa bort är att man (helst) måste packa (innan). Jag försöker packa nu till exempel och det går inte skitbra. Det enda som går är tvättmaskinen, eftersom jag upptäckte att jag hade ungefär två par rena underbyxor (inklusive bikinitrosorna) att tillgå. Övervägde ett tag att vara bekväm och springa till H&M på lunchen i morgon, men så insåg jag att det skulle bli en rätt hektisk morgondag. Ja, det var bara till att springa ned i tvättstugan och fylla maskinen trots den sena timmen. Tur att jag inte längre bor i ett hus där strömmen bryts efter sista tvättiden (hur bar jag mig åt då?)...

1 kommentar:

Åsa sa...

Hihi, du är ju precis som jag! Usch, jag borde dessutom också packa nu för min weekend i NY men drar på det... Fick dock tvättat i helgen tack vare min fantastiska lista! :-) Ha en jättebra resta vännen!!