lördag 18 juni 2011

Fredag med AW

Äntligen är denna förbaskade arbetsvecka till ända. En vecka som jag borde avslutat med hemgång och tidigt sänggående (har toppat denna fantastiska vecka med en rejäl portion migrän också), men i stället resulterade hela kvällen i ett enda skönt hotellbarshäng (först på Story och sedan på Nobis) och livet kändes lite lättare igen. Fick dessutom chans att träffa vänner som jag inte sett på länge, AKJ och Martin till exempel.

Kvällen avslutade jag och A på 7-11 med övriga nattkrökare. Mitt ibland ett okänt antal vinglas så hade ju hela idén med middag liksom försvunnit, så varsin micrad calzone var vad vi behövde.

Nu är jag hemma och funderar på om man får strunta i att borsta tänderna och tvätta bort sminket, trots att man fyllt 30... å andra sidan så har jag inte riktigt tid att bara lägga mig och sova eftersom Elle, ToppHälsa och Your Life samtliga har dumpit ned i brevinkastet i veckan.

Fast i morgon har jag ett bröllop att bevaka också. Mycket nu.

Inga kommentarer: