fredag 10 juni 2011

Premiär!


Bloggpremiär för min nya fina vita iPhone!

Det var dock inte helt utan svårigheter som jag hämtade hem min nyvunne vän. Besökte för första gången mitt nya postutlämningsställe ICA i Obygden i onsdags. För att göra en lång historia kort, så kan jag sammanfatta det som långt, svettigt (kom dessutom direkt från träningen), tungt (inte främst pga telefonen, utan mer för att jag fick för mig att slå till på 3 kg vattenmelon när jag ändå var och handlade... nej, inte helt genomtänkt, jag vet), en aning förödmjukande (var tvungen att signera en kupong för att få rabatt på en drickyoghurt som jag också köpte, men den finnige slyngeln till kassör kunde inte bistå med en penna, varför jag fick skriva under med en kajalpenna som jag fiskade upp ur handväskan. Kassören såg road ut) och allmänt besvärligt.

Jag överlevde i alla fall och nu sitter jag på bussen på väg till Öret. I morgon är det Tjejvättern som gäller och jag passar på att ladda med nyttiga snacks (som jag fö också köpte på ICA i Obygden... jag vet att det egentligen bara är överprissatta russin, men de var ju så söta...).

1 kommentar:

Åsa sa...

Åh vad kul - nu är du en riktig proffsbloggerska! Vad blev det för fodral?