fredag 3 juli 2009

Ute i sista minuten...

Ok, nu är jag galet trött. Men jag kan i alla fall konstatera att packningen och alla förberedelser inför morgondagen är under kontroll. Packningsbiten spårade lite ett tag när det höll på att bli alltför många collien... jag löste det emellertid genom att förflytta mina förnödenheter till en mellanstor resväska... för en övernattning. Starkt jobbat. Jag vill dock poängtera att klänningen är struken och ligger nu nedpackad mellan silkespapper. Bildbevis finns.

När det gäller förberedelserna har jag valt förskjuta några av uppgifterna tills i morgon. Däribland kan nämnas: måla tånaglarna, lägga upp klänningsfållen (men det gör jag med tejp - går på två sekunder), samt välja smycken och håruppsättning.

Men det som är fixat och klart är en liten överraskning till Lisa!

Inga kommentarer: