onsdag 9 september 2009

Vit skjorta

Ligger utsträckt i soffan och väntar på att Idol ska sätta igång; det är visst senarelagt på grund av något himla sportevent igen. Jaja, jag ligger så bra här så jag klagar inte.

En annan sak som jag inte heller klagar över, utan snarare känner mig väldigt nöjd med, är att jag har haft vit skjorta på mig i dag, utan att spilla på mig! Normala människor tar kanske sådana saker för givna, men jag har aldrig påstått att jag är normal... Härom veckan försökte jag vara business och hade strukit och gjort mig till - och så lyckas jag skvätta rödbetssaft på mig! Som tur var hade jag med mig packning till Öret och kunde således dra på mig en t-shirt (i brist på annat...).

Från och med nu har jag en reservtopp i skåpet på jobbet (ungefär som när man gick på dagis och hade med sig extrakläder i det fall man skulle kissa på sig eller så).

Som väl var kom den inte till användning i dag.

1 kommentar:

A sa...

Bra jobbat!! :)
Sen tycker jag det är underbart att du är så förutseende att du har en reserv top på jobbet, är precis som på dagis :) Fast Philip som är 5 år har inte extra kläder på skolan men men, don efter person eller vad säger man, hihi :)