söndag 20 februari 2011

Uppladdningshjälp

Har hunnit med en snabbvisit till Öret den här helgen, främst i syfte att hämta hem mina skidor inför vinterns prövning kommande helg: Tjejvasan.

Gissa om jag blev glad över att se vad AK plockat ihop till mig och lämnat i Öret: en midjeväska från KortVasan 2006, fylld med choklad, russin, nötter och så några tips ovärderliga från coachen! Åh, så bra! Detta innebär 1) jag kommer se rutinerad ut; folk kommer förutsätta att JAG åkt KortVasan -06 och troligtvis även anta att jag åkt varje år sedan dess, och 2) går det riktigt åt skogen (bokstavligt talat) kommer jag ha något gott att knapra på medan jag väntar på att bli upphämtad med skoter.

2 kommentarer:

AK sa...

det är jobbigt att vara fan club men någon måste göra det :-)

Anonym sa...

Galet proffsigt:) Haha, jag gillar att du också känner till att man kan bli upphämtad med skoter, det ingår tydligen i anmälningsavgiften... /S