torsdag 3 februari 2011

Grattis Jussi

Kort inlägg, jag måste sova. Körövning i Storkyrkan tillsammans med St Jacobs Kammarkör och Hägerstens Kyrkokör. Därefter efterkör på Wasahof, där Jussi Björlings hundraårsdag uppmärksammades med sång av Örebrosonen Oskar Bly. Mycket trevligt; dessutom framträdde Oskars ursprung allt tydligare, både i tal och sång, ju längre kvällen led.

För övrigt har jag fortfarande inte lyckats handla nytt toapapper. Och i morgon är det konsert som gäller. Men det är klart, kan jag hålla mig hemifrån tills jag har möjlighet att handla så är väl problemet löst. Ibland är det så svårt att vara jag.

1 kommentar:

Åsa sa...

Åh vad mycket roligt du verkar ha för dig! Och kan du inte smuggla med lite toapapper från någon av konsertlokalerna? Så att det räcker till ett besök eller två?? :-)