söndag 30 januari 2011

Snart ny vecka

Hemma i storstan igen och jag försöker återinrätta mig efter vardagens vedermödor. Morgondagens skjorta är nystruken, väskan är packad, körnoterna hade varit nedpackade om det inte vore för att jag glömde kvar dem på Fondueboden i tisdags, jag har sagt upp två tidningsprenumerationer och signat upp mig för två nya...

Något som jag däremot inte lyckats ta tag i är problemet att mitt hushåll är helt tomt på toapapper. Detta har varit ett faktum sedan i torsdags kväll men eftersom jag åkte till Öret direkt efter jobbet i fredags, så hade jag hunnit förtränga denna prekära situation. Tills nu. Än så länge finns det pappersnäsdukar att tillgå, men kommer jag inte ihåg att göra ett inköp snart så kommer det sluta med IKEA-servetter.

Det är vid sådana här tillfällen jag undrar hur jag skulle bli som förälder...

1 kommentar:

AK sa...

Telefonkatalog?