söndag 9 januari 2011

Helgrapport

Jag har fått offentlig kritik för att jag varit dålig på att uppdatera bloggen på sistone. Bäst att göra något åt det då; kontakten med fansen är ju viktig.

Helgen har gått i rasande fart, även om den varit lugn. Spanade in TT:s och Fridas nya fina lya i fredags (eller vindsvåning, heter det visst; jag är inte avundsjuk); därefter kom Karin på blixtvisit innan avfärd till Öret tidigt i går morse. Hann kolla in rean samt luncha med AKJ i går och i dag har skidorna fått komma ut på vädring. Jag har dessutom dansat ut julen (jamen, nu får det räcka) samt givit mina naglar stoltheten tillbaka. En tämligen produktiv (och ointressant) helg.

Nu är Karin tillbaka igen och söndagen har snart blivit måndag. Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ääääntligen ett inlägg! Det var på tiden. Får väl hylla dig lite dårå, eftersom jag gnäller när du inte uppdaterar så frekvent. Well done! (även om det inte var ditt bästa inlägg) ;) hihihi

/Olof

AK sa...

Ja,men du glömde ju det viktigaste: gömde du påsar på julgransplundrigen och om du gjorde det, hittade du alla?