onsdag 19 januari 2011

Kändisar, kändisar

Det är inte klokt vilken kändisspotting det varit de senaste dagarna; man skulle nästan kunna tro att jag har lite kändisradar! I lördags såg jag (eller egentligen var det E, men jag tror jag såg ryggtavlan) Tomas Brolin på Arlanda, i söndags satt jag på samma plan som Bingo Rimér och i dag höll jag på att springa ned Robyn inne på T-Jarlen. Jag kände mig som en gigantisk (tillfället till ära även svettig, direkt från gymmet) jätte bredvid den lilla stora artisten.

Vad Robyn handlade såg jag dock inte. Kanske gjorde hon som jag, slog till på de färska jordgubbarna för 14:90 kr per förpackning (synnerligen udda form, troligtvis odlade någonstans på gränsen mellan Ukraina och Vitryssland...). Åh, vad jag gillar T-Jarlen.


... för övrigt smakade jordgubbarna faktiskt lite sommar ändå.

Inga kommentarer: