söndag 16 januari 2011

Så var det söndag igen...

Back at keyboard (Olof, jag bara väntar på att du ska komma med påhopp om hur dålig jag är på att uppdatera bloggen... du kanske kan vara min vikarie?). Den senaste veckan har gått i ett och det har främst berott på firanden av olika slag. Karins 30-årsdag gick av stapeln i onsdags och det firades med pannkaksfrukost och middag på Tures. Min körkollega Iris tog sin läkarexamen i fredags och detta uppmärksammades förstås med examensfest och efterföljande drinkar. Slutligen har helgen tillbringats på norsk mark, då S överraskades med en Osloresa i försenad födelsedagspresent från mig och E.

Nu söndagskväll igen och ett avsnitt av Solsidan har fått förgylla veckans slut.


I mitt hushåll får alla födelsedagsbarn sova på detta örngott (det är för övrigt runt 25 år gammalt, men används sparsamt)


Resorb och champagne är en väldigt bra inledning på en kväll av firande

Inga kommentarer: