onsdag 17 augusti 2011

Kunglig bebis!

Ja, men det var väl ändå strålande nyheter?! En kunglig bebis är på g! I mars (kanske på min egen bemärkelsedag) kommer vi alltså få fira och dricka champagne till prinsen/prinsessans ära. Magkänslan säger mig att det blir en liten prinsessa, ja det är bara en känsla. Likt min egen ätt så föds det ju många flickebarn bland Bernadotterna (ja, det finns faktiskt flera likheter, exempelvis så har kungen och min pappa samma namnsdag och AK och Vickan är födda samma år), så känns sannolikt att det blir ett par till.

... ja, jag var bara tvungen att lägga upp nedanstående smöriga youtube-klipp. Notera Disney-temat från Aladdin i bakgrunden...



För övrigt var det ett förbannat oväsen från mina, i övrigt lugna, grannar! Är det något sportevent som pågår, eller??

Inga kommentarer: