söndag 30 oktober 2011

Come Sunday

I dag är verkligen en dag i min smak. Läste någonstans att kvällsmänniskors dygn är 25 h långt, vilket gör att vi ständigt ligger lite efter övriga världen. Ja, utom just i dag då.

På dagens agenda står afternoon tea med Olof. Vi ska prata livet och ha söndagsångest. Jag frågade om inte sprit vore en mer passande dryck, åtminstone för det senare, varpå Olof svarade fyndigt att han kunde erbjuda alltifrån te, sprit till T-sprit, så det skulle nog ordna sig.

Söndagsoutfiten är en NY-fyndad Juicyklänning (man måste variera sig lite, kan inte köra tracksuit jämt). Slapp och skönt - precis som sig bör på årets längsta söndag.

1 kommentar:

Åsa sa...

Hej världens bästa bloggerska - du är SÅ fyndig!!! Tog mig ända till slutet av inlägget innan jag fattade! Ursäktar mig med att vi inte ställde om tiden här i USA i går och att det inte beror på att jag trots all min sömn också ständigt är lite efter... Hoppas att du hade en bra jättesöndag! Kram!