fredag 21 oktober 2011

Ich war noch in New York

Hemma igen efter en fantastisk långhelg i New York. Är nu hemförvisad med min hosta (min chef bad mig uttryckligen att inte komma tillbaka förrän jag var helt frisk) och ömmande revben, och vad passar då väl bättre än att drömma sig tillbaka ett par dagar.



Tre av alla fynd (jag gör ju bara fynd, faktiskt) jag gjorde under resan: Ipad, Giuseppe Zanotti-skor och så en Starbucksmugg till samlingen.



Hotellets frukostalternativ... Ja, men man tar ju seden dit man kommer!



Söndagspromenad längs The High Land, som egentligen bara är en rostig övervuxen järnväg 10 m upp i luften, men som ändå förflyttar besökarna långt ifrån storstadspuls och trafikerade gator...



Ytterligare en New York-oas: Central Park


Troligtvis den starkaste Cosmopolitan jag någonsin druckit; intogs på trevliga The Jane Hotel

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: