fredag 7 oktober 2011

Dopoutfit

Befinner mig nu i Karlstad och väntar på tåganslutning vidare till Åmål. Har i princip varit medvetslös sedan Södertälje; den här veckan har
definitivt krävt mer energi än jag har kunnat uppbringa.

Nu är det dock äntligen helg och i morgon ska lilla Fia döpas. Hon ska ha den senaste generationens dopklänning (2000-talets ättlingar var för stora för den klänning som jag, AK och våra kusiner bar) som moster Gunilla har sytt.

Som den accessoaransvariga jag ändå är, har jag kompletterat dopoutfiten med en liten mössa och ett par skor (hittade tyvärr inga guldskor, som jag hade tänk, men ett par lila fungerar ju också). Om jag nu bara lyckas förmå Fia att inte slita av sig mina stylingattiraljer så blir det nog bra...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: