fredag 21 oktober 2011

Hemförvisad

Även denna hemmadag går mot sitt slut, och nu är det inte bättre än att jag börjar få lappsjuka. Förhoppningsvis kan jag råda bot på den åkomman i morgon.

Problemet med att vara hemma pga sjukdom är att man liksom är för sjuk för att kunna njuta av att vara "ledig" (vilket i och för sig torde vara självklart...). De senaste morgnarna har jag tänkt att jag har en hel dag med läsning, något avsnitt av Gossip Girl och lite allmänt hemmamys framför mig, men lik förbannat så slutar det med att jag sover mig igenom större delen av dagen. Jag har sovit i tre dagar nu! Jetlag? Nejdå, jag sover lika gott om nätterna.

Förhoppningsvis kan jag hålla mig vaken i helgen i stället.


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Åsa sa...

Vad segt bella - hoppas att det varit lite bättre i helgen och att viss mån av socialt umgänge har kunnat alternerats med hemmamys. Kram och krya på dig! Önskar att vi kunde ses i NY nästa helg igen!! :-)