onsdag 9 november 2011

Mot nya mål

Jag har äntligen fått ändan ur och hämtat ut mitt tjejklassikerdiplom. Nummer 17 353 är jag som genomfört denna prestation, och prinsessan Lilian har satt sin namnteckning på diplomet.

Tjejklassikern kändes emellertid långt borta när jag i kväll gjorde ett besök på gymmet. Träning är inte något som jag lagt ned alltför mycket energi på den här hösten (ja, men jag har faktiskt varit sjuk!) och detta faktum var mer än kännbart... Något som definitivt kommer bli kännbart är min galna idé om att åka Vasaloppet i vinter (ja, jag kommer ångra det här). Jag tyckte att skidåkning ändå är ganska trevligt och det kändes bra med en större utmaning än årets Tjejvasa.

Marbe har informerat mig om att jag behöver ha ungefär 30 mils skidåkning i benen för att det här projektet ens ska vara möjligt. "Haha, tre mil har jag redan klarat av", triumferade jag och syftade på just nämnda Tjejvasa. Men det gildes visst inte.

Ok, jag har att göra i vinter.
Ingen kommentar angående särskrivningen

Inga kommentarer: