söndag 10 februari 2013

Miss i nassen...

Jag är en utpräglad kvällsmänniska, eller snarare nattuggla. Jag gillar verkligen att komma hem såhär efter en trevlig kväll och liksom förlänga dygnet med lite mer hemmamys. Ta en kopp te, gå runt och fixa lite, lägga sig och läsa tills ögonen faller ihop - allt i vetskap om att i morgon ringer ingen väckarklocka, utan den nya dagen får börja när min dygnsklocka är redo.

Mitt biologiska jag är nog inställt enligt New York-tid. Varför bor jag inte där i stället?

Min engelsklärare sa alltid att man aldrig skulle ta med bilder utan relevans för texten; det var ju annars ett effektivt sätt att fylla ut de tre sidorna, eller hur långt man nu var ålagd att skriva. Den här bilden är dessvärre lite irrelevant men jag var bara tvungen att visa vilka fina ljus jag fyndade förra helgen: margaritaljus!

Inga kommentarer: