onsdag 21 oktober 2009

Äntligen!

Starbucks öppnar i Sverige! Eller snarare, på Arlanda (vilket jag i och för sig förmodar räknas som internationell mark... men ändå!). Jag gillar Starbucks, jag gör det. Det må vara amerikaniserat och eländigt på alla sätt och vis, men för en koffeinist, tillika caféfreak, som jag så står Starbucks för trygghet och mysstabilitet. När jag är utomlands vill jag försäkra mig om att kunna få vettigt kaffe och caféhäng.

Och ja, ok, i Sverige och övriga Europa kanske inte starkt kaffe och caféer är någon bristvara, men nu det råkar nu vara så att jag faktiskt gillar Starbucks latte och oreocheescake!

Man kanske skulle köpa en återbetalningsbar flygbiljett och göra ett besök :)

1 kommentar:

A sa...

Men öppnar dom inne på terminalen? Det är inte i på Sky city då? För då behöver du ju inte ens en flygbiljett :)