onsdag 14 oktober 2009

Sent


Klockan är jättejättemycket och jag borde sova för jättejättelänge sedan för jag ska upp jättejättetidigt i morgon... Men måste bara varva ned lite efter en lång dag, kolla posten (bara SATS Magasin, med andra ord ingen stressfaktor om att hinna läsa) och posten och dricka ingefärs- och citronmelisste (smakar egentligen mest gräs, men det skulle vara bra att dricka på kvällen).

Det här med min klädplaneringar har för övrigt inte alls strukit på foten den här veckan. Möjligtvis lite, men inte mycket. Morgondagens outfit är exempelvis klar: det blir lila skjorta och ett par gråbruna byxor (det sistnämnda låter konstigt och det kommer det vara också om inte mitt morgontrötta jag hinner stryka byxorna i morgon...).

Klädsel för arbetsveckans sista två dagar är väl halvklar. Jag lägger sista handen vid dem, som min gamla gymnasielärare Bob alltid sa om inlämningsuppgifter och gamla prov. Tror faktiskt inte att vi fick tillbaka något inlämnat material under hela gymnasiet av honom.

Nej, nu är det läggdags. Mitt nya effektiva jag har faktiskt förberett för frukost i morgon. Temuggen laddad och flingskålen fylld. Jodå. Om jag bara vaknar också, så kan inget gå fel.

Inga kommentarer: