torsdag 5 november 2009

Bananskivare


Jag gillar som bekant erbjudanden och att känna att jag gör "en bra affär". Följaktligen nappade jag direkt på ICA:s erbjudande om att köpa sju bananer och få en bananskivare på köpet (alltså, jag hade faktiskt tänkt köpa bananer, bara kanske inte sju stycken...).

Exakt på vilket sätt denna bananskivare kommer förenkla min tillvaro har jag ännu inte kommit fram till, men jag har en tanke om att den kan underlätta när man gör smoothies (något som jag nu är så illa tvungen att göra eftersom jag knappast kommer kunna äta upp sju bananer innan de börjar bli brunprickiga). Min mixer skulle kunna behöva lite hjälp på traven eftersom den ibland inte riktigt förstår att den just är till för att mixa, inte bara röra runt. Och varför min mixer har denna egenhet? Den är också ett gratisfynd.

Förstås!

2 kommentarer:

S sa...

Det måste väl ändå vara här någonstans som gränsen går... Bananskivare;)

A sa...

Du gör så många bra klipp :)