fredag 6 november 2009

Sjuk...

Har hoppat ur jobbkostymen och i stället landat i hemmakostymen, dvs juicydress. Lämnade kontoret vid lunch för att åka hem och lägga mig, eftersom min kroppstemperatur började öka vallningsartat och mina steg till kaffeautomaten likna en timanställds (hm, jag är ju i och för sig timanställd... och ändå galopperar jag genom korridorerna på jobbet... ja, det måste kallas arbetsmoral det!). När jag gick sa en kollega att hon förstått att något var fel eftersom det var "så tyst bortifrån hörnet"...

Tror inte det är svininfluensa (fast egentligen ska man inte utesluta någonting, kan lika gärna vara aids. Eller nåt), men däremot feber och allmänt hängighet (var det där ett ord??). Följaktligen är den aktivitet, jag är mest lämpad för just nu, att ligga nedbäddad i soffan med dator och kvalitetstidningar (Glamour kom i dag - perfekt! ... vet emellertid inte om jag hunnit läsa förra numret än...).

Inga kommentarer: