onsdag 8 december 2010

Friskvård

Tog en tur på stan efter jobbet i dag för att börja spana på julklappar (ja, det är löjligt tidigt, men mer som en förstudie liksom). Nu blev det enda resultatet av min shoppingtur en julklapp till mig själv (min gammelfaster sa alltid att man ska vara snäll mot sig själv, eftersom det är först då man kan vara snäll mot andra): ett par värmande öronmuffar!

De må inte vara de billigaste öronmuffar jag köpt (det skulle de i och för sig kunna vara; det är tveksamt om jag någonsin köpt ett par öronmuffar tidigare), men nu är det faktiskt så att jag får mitt friskvårdsbidrag om ett par veckor, och vad vore väl mer hälsosamt än att använda det till något värmande för öronen?!

Friskvårdsbidrag ~ som att hitta pengar på gatan => inköp av mindre livsnödvändig karaktär tilllåtna

Jag blev så nöjd med mig själv att jag till och med gick och tränade efteråt.

2 kommentarer:

A sa...

Jag tycker det känns alldeles underbart att du använder ditt friskvårdsbidrag så otroligt bra :) Jag känner hopp för mitt framtida jobb, hihi :) Är det personer som dig som jag ska ta mig an mån tro, vilken utmaning, hehe :)

Anonym sa...

Fina! Tänk bara om man vore tjej. Du kunde man glida runt med liknande grejer! Sjukt skönt! - TT