fredag 24 december 2010

Julafton

Ligger nu nedbäddad i soffan hemma hos päronen i Öret (mitt rum försvann rätt snabbt efter att jag flyttat hemifrån) och konstaterar att det blev julafton i år igen. Alla paket är inslagna, Jussi har sjungit "O helga natt" på radion, och jag är där jag helst av allt vill vara när det är jul - med min familj.

Dagen har bestått av jobb (efter veckans inledande ofrivilliga semester), shoppinglunch med mamma och AK, inhandling av sista julklappen, packande (dvs min 20,4 kg julklappar tunga resväska från London samt juicydress och en hög med smutstvätt i påsar bredvid. Påsar bredvid fungerar alltid när resväskan är full. Min pappa skulle nog inte hålla med mig där), samt avfärd till Öret.

... åsså en liten gruppbild på mina nyinslagna paket:

1 kommentar:

A sa...

Åh vad många fina julklappar, vad fint du slagit in dom :)
Hoppas alla blir nöjda med sina klappar :)
God Jul!
Kramkram