onsdag 17 november 2010

De är förlovade!

Har tänkt skriva hela veckan, men så har det bara inte blivit av... Nu är det sent och sängen kallar, men - jag bara måste uttrycka min förtjusning över veckans kungahändelse: Williams och Kates förlovning!

Åh, så trevligt det kommer bli med ett kungabröllop i sommar. Vi kommer få ännu en dag med genomgående champagne och fest och kungligheter. Med tanke på Vickans bröllop i somras skulle kungliga bröllopsfiranden nästan kunna bli en ny tradition faktiskt.


Note to self: när jag förlovar mig med en prins och kan förmoda att min vänsterhand kommer bli föremål för all världens ögon, så ska jag se till att ha fixat en ordentlig manikyr innan (men klänningen var en hit; tydligen från brasilianska Issa).

2 kommentarer:

AK sa...

Men i England slår de till med en extra helgdag, så där blir det extra festligt! Och dyrt för engelsmännen...

Åsa sa...

Håller med, snygg klänning men sådär manikyr. Men ringen var otroligt fin - en sån vill jag också ha när jag förlovar mig med med prins!