tisdag 9 november 2010

Teambuilding

Ujujuj, vilket väder! Har lyckats hålla mig inne hela dagen (fördelen (?) med mitt jobb är att personalmatsalen ligger i källaren, vilket innebär att man kan hålla sig både ifrån luft och dagsljus en hel dag), men märkte att det var snöslask på marken när jag gick hem...

I morgon är det teambuildingdag på Sundbyholms Slott (det är tydligen där som speeddejtingen i "Bonde söker fru" äger rum; mamma pratar ju varje år om att hon ska anmäla mig till programmet, så det är väl inte fel att jag bekantar mig med miljön) som gäller. Inte med ett team där jag själv ingår dock, utan med en annan avdelning som tyckte "det vore trevligt" om jag också ville vara med eftersom jag skickar tråkiga rapporter till dem varje månad. Jag antar att vi i sann teambuildinganda kommer leka fåniga lekar och sedan dricka alkohol tillsammans under kvällen.

Tja, det ska jag väl klara av...

Inga kommentarer: