lördag 28 april 2012

En solskyddsfaktor

Efter att ha uppdaterat naglarna hos My så blev det en härlig vårpromenix i det soliga vädret. När jag gick där och kisade i solen slog det mig att jag var i stort behov av nya solglasögon. Favoriterna blev stulna i Barcelona i somras och de andra paren känns bara inte så roliga längre (och de är faktiskt avskriva).

Sagt och gjort. Det blev ett impulsköp. Igen. Jag som aldrig impulsshoppar. Bara när det föreligger särskilda behov (att likna vid force majuere). Och det var det ändå i dag. Jag får migrän av för stark sol, så problemet var egentligen att betrakta som medicinskt.

Jag kände mig ändå lite Hollywoodcool när jag osminkad, sunkig och med rufsigt hår slog till på ett par Chanel och lämnade butiken med nya glajor som åtminstone delvis maskerade min glåmiga uppsyn.

Jag à la Hollywoodtrash

1 kommentar:

A sa...

Med ditt grymt snygga hår passar du perfekt in in Hollywood :)