torsdag 16 oktober 2008

Julkalender!

Min fina 3D-kalender från UNICEF kom i dag! Man får ju inte börja öppna redan, men den är i alla fall framställd och redo när tiden är inne.

Även om nedräkningen till julen har börjat så är jag inte sugen på julgodis. Jag har under de två senaste dagarna stoppat i mig alltifrån godis, till kakor till det sedvanliga mindre goda reklamgodiset.

Men dyra konferenser måste man faktiskt få valuta för!

Jo, jag vet att man ska lämna tillbaka de där passerkorten, men både i går och i dag hade jag väskan fullproppad med plånbok, mobil, skor, paraply... så jag orkade helt enkelt inte gräva fram dem när jag gick ut. Man kanske kan använda dem som backstagepass...?

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vilken fantstiskt fin julkalender - en sån vill jag också ha!!! Får leta när jag kommer till DC. I någon svensk affär kanske? :-))