söndag 5 oktober 2008

Nu får det vara nog med regn!

Alltså, nog för att jag i föregående inlägg propagerade för att sitta inne och dricka te när det är höstrusk ute, men nu har det ju regnat hela dagen! Jag har inte ens varit utanför dörren.

Det fanns ett tag seriösa planer på tampongjobb i dag, men både jag och I kände för att skjuta på det till morgondagen, så jag har verkligen varit ett asocialt djur i dag, iklädd mysjuicy. Jag har förvisso fått en del praktiska saker utförda. Jag har städat, rensat avloppet i badrummet (japp... det är ingen lögn att man tappar 100 hårstrån per dag... har man dessutom lockigt hår, så ramlar inte hårstråna ut förrän i duschen...), gjort en mindre ommöblering, gjort rent espressomaskinen..,. ja, det enda som saknas bland söndagsaktiviteterna är en powerwalk!

Men får se om regnet avtar snart. Om inte annat får det bli en liten promis till ICA. Godis eller så kan man ju alltid inhandla...

, ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet inte riktigt om de där tio stegen till ICA kan räknas som promis... ;-)