söndag 17 augusti 2008

Hunnit en del, trots allt...


Jag tycker nog jag har varit rätt produktiv i helgen, trots att jag sov till halv tre i dag. Disken lyser med sin frånvaro, dammråttorna har gått och gömt sig, och jag har dessutom kommit mig för att både köpa och sätta upp korgar i badrummet.

Jag har kommit på att jag vill ha små tvättlappar i en korg, i stället för en gästhandduk; precis så som de har på finare hotell och restauranger. Får man som gäst i mitt hem äcklig mat och en smal soffa att sova på, så kan man i alla fall glädjas åt att man får en alldeles egen liten handduk att torka händerna på.

Dessutom har jag gått hela 8954 steg i dag (har hört att man ska satsa på 10 000 per dag). Ok, att runt 2500 av dem trampades i natt när jag var ute på glid, men jag har ändå hunnit med en liten powerwalk under de regntunga skyarna.

, ,

Inga kommentarer: