lördag 13 december 2008

Lucia!

I dag är det lucia! Inget luciatåg för min del (och med förra årets IKEA-luciatåg i Singapore undantaget var det rätt länge sedan jag hoppade i lusselinnet - och tur är väl det!), men nog luciamusik och lussekatter.

I går kom A till Stockholm igen, efter att ha varit i USA i tio veckor. Planen var därför att först äta födelsedagsmiddag hos I och sedan gå ut och göra Stockholm osäkert. Trevlig middag hos I blev det, men... därefter var vi ganska redo att åka hem och fika.

Så i stället för fest och drinkar, så blev det glöggte och lussekatter ackompagnerat av luciamusik. Inget dåligt alternativ alls!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker inte alls att glöggte och lussekatter med luciamusik var något dåligt alternativ, riktigt mysigt. Speciellt eftersom jag inte fick fira Lucia idag :) Gör stan osäker, ja det kan vi göra när jag kommer hem i jan igen ;)

Har nu kommit fram och resan gick bra. Det första pojkarna ville göra var ju självklart att bada så blev ett dopp i poolen. Men nu är vi trötta och ska sova :)
Kram kram