fredag 12 december 2008

Mer klänningar!

Ok, jag vet att det börjar bli tjatigt, men vi sitter precis och pratar om kungens middag för Nobelsällskapet i går. Min kollega Dan var med och serverade, men fick ingen chans att betrakta prinsessorna, så tack vare Aftonbladet kunde vi alla uppdateras.

Eftersom jag ändå har en massa åsikter och det här min blogg, så bara måste jag delge mina utlåtanden.

Silvia såg ut att ha spytt över hela klänningen (ja, jag är taskig); hade varit intressant att se hur den såg ut från början. Madeleine var jättefin i utsläppt hår, endast dekorerat med ett litet diamantsmycke på ena sidan. Dock var den gröna klänningen knappast smickrande, vare sig när det gällde färg eller form (skippa bandet i midjan!!). Den som lyckats bäst var tveklöst vår kronprinsessa. En helt fantastisk klänning med randig struktur som jag själv lugnt skulle kunna offra mig på... Jag skulle emellertid inte ha valt den vita färgen (jag försvinner i vitt, bar inte ens vitt när jag tog studenten) och det borde inte Victoria ha gjort heller.

Tur att jag själv alltid lyckas klä mig klanderfritt... ;)

Inga kommentarer: