tisdag 9 december 2008

Röda giftboxes

Jag börjar få ihop en bra samling giftboxes och giftbags. Jo, det är viktiga saker.

Allra mest nöjd är jag med helgens giftboxplundring på Sephora. De hade röda skimrande presentboxar utspridda lite här och var, så jag tog tillfället i akt och frågade vad de kostade. Ja, se de var gratis, om man handlade mer än två produkter (eh, yes).

"Hur många får man ta då?", frågade jag närigt och tittade med bedjande blick och darrande underläpp på expiditen. "Ja, du får väl hur många du vill...", svarade han och såg lite osäker ut. Jag bad om fyra paket och lämnade glatt butiken.

Nu är det ju dock såhär, att jag har spenderat mycket - MYCKET - pengar på Sephora i mina dagar (jag kan gå där hur länge som helst; tror bara det är Eva P som förstår tjusningen med detta), så jag tyckte inte det var mer än rätt att ta två kartonger till på en annan Sephora.
Men dem tog jag från skylten, de hade nämligen sådant där fint presentfluff också. Återbäring kallas det.


,

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen!
Jag förstår dig...! Har inte varit på Sephora på jääätte länge....fanns ju inget i Thailand.
Hoppas allt är bra med dig - kommer till Stockholm nästa vecka, hör av mig.
Kram kram