torsdag 15 maj 2008

För övrigt...

För övrigt sitter jag och dricker upp gårdagens ProViva-dryck och granskar mina nariga händer. Mina händer utgör, tillsammans med fötterna, mina allra känsligaste kroppsdelar och att vara torr eller narig får mig att må dåligt.

Under första halvan av min promenad skulle jag försöka stå ut utan vantar - det är ju ändå maj, liksom. Min i takt med att mina stackars tassar blev allt rödare kände jag att gränsen var nådd: vantarna åkte på.

Med tanke på att någon mig närstående har avslöjat att hon använt långkalsonger fram till maj månad, så tänker även jag stå för att vantar kan nyttjas under samma period! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi, hi, jag visste val att det var jag! :-)) Och ja, hade ju faktiskt langkalsonger i borjan av maj i ar igen nar jag var ute pa landet for tva veckor sedan. Idag ar det dock kortarmat som galler. Och ja, langkalsongerna ar av nu!