onsdag 28 maj 2008

Kvällsryck!

Hemkommen efter en lång dag; först jobb, sedan mitt tampongprojekt och nu svider halsen och rösten påminner återigen om ljudet från en groda. Antingen pratar jag för mycket, eller också är jag fortfarande förkyld. Finns en högre grad sannolikhet av båda...

Min effektiva sida finns emellertid kvar. Det första jag gjorde när jag kom hem, var att diska den alltmer illaluktande disken i diskhon. När så var i farten tyckte jag att lika gärna kunde städa badrummet också. Övervägde ett tag om jag skulle börja dammsuga också, men insåg sedan att det kan inte vore det bästa för grannsämjan. Det är inte ofta de här rycken kommer, men när de väl gör det finns ingen tid att spilla!

Jag borde dock gå och lägga mig. Men jag kanske skulle sortera tvätten först?

Inga kommentarer: