lördag 17 maj 2008

Lördagkväll

Blev en snabb powerwalk till NK (hm...) för att inhandla bebiskort. Hittade ett rosa med rosetter och annat tjejigt på (bild blir det inte eftersom jag fortfarande tappat bort husets alla sladdar... fasen, iPoden är död och urladdad och nu är jag så sur att jag överväger att köpa en ny. Får man det??). Misstänker att min kära syster kommer tycka att jag kunde valt en mer könsneutral variant...

Nu är det mat och klädångest som gäller innan jag ska hem till TT. Fick ett akut olivbehov och har just tryckt i mig en burk med svarta oliver. Blev sedan lite halvt olivövermätt och lade mina ambitiösa planer på hemmagjord thaigryta (dvs Kelda thaisoppa med kycklingbitar och wokgrönsaker...) på hyllan.

Vad det blev? En av mina paradrätter korv och makaroner...

Inga kommentarer: