tisdag 23 september 2008

Sanna Bråding, Linda Rosing och jag...?

Det är rätt intressant att då och då se över min bloggstatistik på Bloggtoppen. Det finns också en rubrik som heter "Om du gillar denna blogg, gillar du kanske även...". Och i mitt fall är det nästan undantagslöst 1) Linda Rosings blogg och 2) Sanna Brådings blogg som "liknar" min. Hur görs den bedömningen egentligen???

Utdrag från Sanna Brådings blogg:

Jag måste bara skriva om mitt nyfunna knogjärn som jag har haft roligt me... Jag vet att d e förbjudet....men d här e i gummi så oroa er inte! hehe!

Utdrag från Linda Rosings blogg:

Idag har jag varit och fyllt på med Restylane
Erikbergsklininken.
Så nu är jag svullen och lite blå på vissa ställen
med det går över.

Utan att mena något illa: vari finns likheterna???

, ,



Inga kommentarer: