onsdag 4 februari 2009

Brist på motion

Ok, i dag tänker jag inte registrera antal steg på Motiomera, eller vad det nu hette. Jag HAR varit jätteduktig; tog en promenad till söder och tränade på SATS Medborgarplatsen (motionscyklar är för övrigt ett djävulens verk!). Dock, jag pratade i telefon med AK från Tessinparken till Skeppsbron och min mobil till stegräknare verkar inte klara av att vara mobil och stegräknare på samma gång. När jag lade på stod den på 1244 steg. Tessinparken - Skeppsbron??? Nänänänä.

Följaktligen tänker jag inte göra någon notering i dag (om jag inte ska ljuga förstås... det är ju en möjlighet), så duktig som jag har varit.

... att jag sov till kl 12 och dessutom har tryckt i mig en Läkerolask (på t-banan hem, i brist på annat) samt en halv påse chips (medan jag lagade mat) sedan jag kom hem, kanske inte ger lika många duktighetspoäng... Men det är faktiskt bara motionen som räknas. Åtminstone i dag.

Inga kommentarer: