torsdag 19 februari 2009

John Galliano for Elle


Jag hittade en oläst Elle-tidning från London i går - den hade jag helt glömt bort (ja, det säger absolut något om hur många tidningar jag omger mig med...). Förutom det trevliga med en Elle-tidning - i synnerhet den brittiska upplagan - är just detta exemplars omslag utformat av Diors chefsdesigner John Galliano (eh, ja, givetvis inte i orginal...).

För att fira 25-årsjubiléet av London Fashion Week har några av Storbritanniens mest kända designers fått skapa varsitt Elle-omslag för att visa vad som har inspirerat deras design. Jag stod och valde lääääänge, men kom sedan fram till att Gallianos omslag var snyggast. Jag har snudd på planer på att rama in omslaget, men i dag har jag ett annat hemmahobbyprojekt att ta itu med.

Men först: lunch med Bibsan.

, ,

Inga kommentarer: