måndag 23 februari 2009

Tillbaka i Stockholm

Hemma i Stockholm igen och sitter och frossar i alla bilder från nattens Oscarsgala. Ja, ögonen föll ihop strax före kl 02 i natt, så man kan väl lugnt säga att jag missade en del... (ja alltså, av klänningarna; priserna struntar jag fullständigt i).

Den allmänna trenden var "nude" (eller solkigt och urblekt, som jag kallar det...) och blingbling, och då inte i form av smycken, utan främst som kläddekorationer. Nude, hudfärgat, mauve - vad man nu väljer att kalla det - är väl det som gäller nu, men det tilltalar mig verkligen inte. Skulle jag sätta på mig något i den färgen skulle jag bli anmäld försvunnen. Och ska jag vara ärlig tycker jag det gäller fler än jag... extremt svårburet, helt enkelt.

Personangreppen kommer om en liten stund!

,

Inga kommentarer: