tisdag 10 juni 2008

I dag för åtta år sedan...

Ok, vet att jag precis skrev att jag skulle gå och lägga mig, men jag kom bara på: i dag (eller tja, snarare i går...) för åtta år sedan tog jag studenten (och anledningen till att jag kommer ihåg datumet beror på att jag troligtvis har en släng av Asbergers eller spår av barndomstrauman som får mig att komma ihåg sådant folk ofta glömmer - och tyvärr även tvärtom...)!

I syrénlila dräkt (nej, jag försvinner i vitt, inte en chans att jag skulle bära det. Dessutom har jag faktiskt kunnat återanvända den. Recycling, liksom.) från Tara Jarmon (ok, lite name dropping, men ibland så... :)) fröjdade jag mig i ungdomens dar och kände att den ljusnande framtid var min.

Känns som i går, men ändå så länge sedan...

Men eftersom klockan nu är över midnatt, så kan jag väl passa på att gratulera mitt kusinbarn Karin och Prinsessan Madeleine, som båda fyller 26 år.

Sova var det!

Inga kommentarer: