torsdag 26 juni 2008

På Arlanda!

Incheckad och klar, i hyfsad tid, och utan övervikt. En näve ziplockpåsar blev det förstås också. Gratis ziplock är ändå den enda förmån man får i samband med flygresor nu för tiden när mat och sprit på planet är skippa på kortare resor.

Nu sitter jag i loungen och snåläter tillsammans med alla coola typer som vägrar hänga med patrasket utanför (ja, jag är givetvis ironisk...). Jag åker förstås inte business, men är däremot betrodd med ett dyrt Dinerskreditkort (man tjänar extra Eurobonuspoäng) och får därför tillgång till Dinersloungen.

Särskilt cool är väl emellertid inte jag, där jag sitter i ett datorbås och smaskar mackor och smular ned. Att det dessutom sitter en lapp med texten: "Please, do not eat or drink by the computors", gör mig kanske inte coolare...

Men ingen har sett mig än :)

Inga kommentarer: